Terug van weg geweest…

Hey allemaal
ik ben veel te lang afwezig geweest op m’n blog, wat ik wel jammer vind. Het was ontzettend druk voor mij de laatste weken. Ik ben sinds vorige week zondag terug van reis. We zijn een weekje naar Frankrijk geweest en het was in één woord: TOPPIE!!
Zaterdag, voor we huiswaarts keerden zijn we nog een marktje gaan bezoeken in Montauban, daar heb ik drie leuke nagellakjes gekocht voor €5 samen. Jullie krijgen al eentje daarvan te zien vandaag.
Verder heb ik nog een lijstje vol met dingen die ik wil gaan doen, heel veel wensen en ideeën maar helaas niet de nodige tijd. Ik ben er zeker van dat daar verandering in zal komen. Nog even geduld…

bewerkte brugDeze drie lakjes heb ik gekocht op het marktje: een glow in the dark topcoat en twee glittertoppers. Het merk kende ik nog niet. Ik heb het middelste lakje al eens uitgetest bovenop twee laagjes ‘Play It Blue’ van Catrice.IMG_7802IMG_7810IMG_7812IMG_7816

De samenstelling van dit lakje doet me heel erg denken aan ‘Freak Out’ van Models Own. De grote glittertjes zijn juist hetzelfde. De glitterstukjes in dit lakje zijn fuchsia, goud, donkerblauw, groen en lichtroze. Het lakje heeft niet echt een naam, tenzij ik het woordje ‘shiny’ bovenaan de dop als naam mag zien ;).
Ik bracht voor bovenstaand resultaat twee laagjes aan van ‘Play It Blue’ en één dun laagje van deze mooi glittertopcoat.IMG_7820

Hebben jullie ook al leuke lakjes gekocht als souvenire van een prachtige reis?

Geef een reactie

