Essence LE: Ticket To Paradise + swatches van ‘Dive With Me To The Island’

Essence heeft recent een nieuwe limited edition uitgebracht. Duidend op de zomer heet deze ‘Ticket To Paradise’. Deze collectie doet me automatisch een beetje denken aan de limited edition die Essence exact een jaar geleden uitbracht, namelijk de Ready For Boarding collectie. Gelukkig is het kleurenpalet helemaal anders!ticket-to-paradiseDe collectie bevat volgende producten:es1Accentuerende oogschaduw in drie verschillende kleuren: intens turquoise, helder azuurblauw en zomers goud met een subtiele glans. De verkoelende geltextuur is ideaal voor warme dagen aan het strand en hoopt zich niet op in de plooitjes van de ogen. Van links naar rechts: ‘Dive With Me To The Island’, Deep Sea Baby’ & ‘Tropical Heat’.

imageHaarmascara in twee verschillende kleuren. Geef kleur aan je lokken met deze uitwasbare haarmascara. Verkrijgbaar in paars en turquoise: ‘Rumble In The Jungle’ en ‘Dive With Me To The Island’.

images (1)Lipliner in Oranje en intens fuchsia. Je kan ze gebruiken om volledig je lippen mee in te kleuren of om enkel je lippen te omlijnen. De lichte glossy textuur is supergemakkelijk aan te brengen en matcht perfect met de lipglosses. Verkrijgbaar in ‘Sun Said Red’ en ‘My Treasure Island’.

imagesDe drie glosses in oranje, fuchsia en turkoois geven je lippen een tintje om je tropische look te onderstrepen. Met hun lichte glinstering en subtiele geur zijn het je ultieme metgezellen. Verkrijgbaar in ‘Sun Said Red’, ‘My Treasure Island’ en ‘Dive With Me To The Island’.

preview-essence-trend-edition-ticket-to-parad-L-YiHmPxDeze kleurige, langhoudende nagellakken in turquoise, goud, oranje en fuchsia hebben een semitransparante, gelachtige textuur waarmee je een coole, glossy wetlook creëert. Verkrijgbaar in ‘Dive With Me To The Island’, ‘Tropical Heat’, ‘Sun Said Red’ en ‘My Treasure Island’.

Essence TTP bronze‘Tropical Heat’, de shimmer powder, is een absolute must-have voor een natuurlijk glanzende teint. Het tovert prachtige gouden highlights op je gezicht en hals. het 3D dessin met hibiscusbloesem en palmbladeren maakt dit it-product tot een echte eye-catcher!

Ikzelf heb één productje aangeschaft uit deze collectie namelijk de turquoise nagellak ‘Dive With Me To The Island’. De naam zelf vind ik niet zo speciaal, hij is een beetje te lang. Het kleurtje daarentegen mag er wel zijn! Voor het resultaat op de foto’s heb ik maar liefst drie laagjes aangebracht. De textuur van het lakje is vrij gelly waardoor hij bijna niet dekt. Wel niet zo handig voor in de zomer maar als het niet de warm is in de ruimte waar je je nagels lakt is er geen probleem. De droogtijd is helaas wel lang, ik moest echt lang opletten wat ik met m’n nagels deed en op sommige nagels kwamen er enkele luchtbelletjes. Wellicht door de vele laagjes en de geltextuur.IMG_7763IMG_7757IMG_7752IMG_7749

De kostprijs voor nagellak uit deze collectie is €1,89. Deze Ticket To Paradise collectie is nog tot eind juli verkrijgbaar bij Kruidvat!

2 thoughts on “Essence LE: Ticket To Paradise + swatches van ‘Dive With Me To The Island’

Geef een reactie

