Catrice – ‘Am I Blue Or Green?’

Hey, hier ben ik weer!!

Maandag heb ik mijn laatste examen op school, meteen ook het grootste en daarna heb ik gedaan met school. Misschien dat ik dan wat meer tijd vind om mijn blogje bij te houden want ik vind het zo jammer dat het me niet lukt om wekelijks toch een paar artikelen te schrijven.

Vandaag heb ik echt een TOP-kleurtje voor jullie! Ik zag vorige week dat iemand uit mijn klas dit kleurtje op haar nagels droeg en ik vroeg haar of het ‘Am I Blue Or Green?’ was van Catrice. Ik vond het zo mooi staan en realiseerde me dat ik dat kleurtje eigenlijk veel te weinig droeg…IMG_7743

‘Am I Blue Or Green’ is een oud lakje van Catrice met een mint-lichtblauwe kleur. Als je goed in het flesje kijkt kan je zilveren shimmertjes opmerken maar daar is op m’n nagels niets meer van te bespeuren. Eigenlijk is er dus geen shimmer voor mij. Dat vind ik helemaal niet zo erg want ik vind het kleurtje echt zo mooi! Ik heb toch wel een aantal mint lakjes maar geen één is zo blauw als deze.
Nu vraag ik me echt af waarom ik dit kleurtje gewoon ‘vergeten’ was. Daar zal wel snel verandering inkomen, ik ben namelijk helemaal weg van deze nagellak.

IMG_7740

Ik heb deze nagellak en erg lang. Helaas is hij niet meer te verkrijgen in de winkels door de assortiment-update van Catrice.

One thought on “Catrice – ‘Am I Blue Or Green?’

Geef een reactie

