Nailart thema visjes

Hey allemaal

al eventjes geleden maar het is weer ontzettend druk momenteel. Vandaag heb ik een zomerse nailart klaar staan voor jullie. Zijn jullie benieuwd? Lees gerust verder!! IMG_7620
Eerst heb ik mijn nagels gelakt met twee laagjes van ‘Vanilla Love’, een lakje uit de Candy Shock collectie die nog niet zo lang geleden uit was. Ik hem m’n nagels enkele dagen zo gelaten en wanneer de randjes een beetje begonnen af te slijten heb ik besloten om er een nailart op te maken met stempels.IMG_7558

Het patroontje dat ik koos komt van op imageplate nummer 57 van Dashica. Stamping nailart en nog veel meer van Dashica kan je hier kopen. Er zitten allemaal verschillende visjes en een zeepaardje in het patroontje, erg leuk en helemaal geschikt voor de zomer. Ik stempelde met een donkerblauwe lak van konad. Het is niet altijd evident om een mooi contrastkleur te vinden maar in vind de combinatie pastel geel en blauw wel goed.

Nadat ik het patroontje op al mijn nagels had gestempeld heb ik nog een laagje aangebracht van ‘Hottie’. Een donkerblauw glitterlakje van Sinful Colors. Ik vind dit lakje zo mooi en zo het echt met alles combineren.

Zie hier het resultaat: IMG_7602IMG_7579detailIMG_7606

Wat vinden jullie van deze nailart?

One thought on “Nailart thema visjes

Geef een reactie

