Hema N°23

Hema verkoopt heel wat leuke kleurtjes nagellak en dat is zeker niet onopgemerkt aan mij voorbij gegaan. Het is inmiddels wel al een tijdje geleden dat ik er nog eens een nagellakje heb gekocht. Het lakje dat ik jullie vandaag laat zien zit niet meer in het vast assortiment maar ik vind het gewoon een veel te mooi lakje om niet te tonen aan jullie.IMG_7387Nagellakjes van Hema hebben geen naam, enkel een nummer. Wat ik wel een beetje jammer vind. Op het flesje staat niet veel, behalve nailpolish en Hema. Het flesje bevat 7 ml, niet zo heel veel dus maar meer dan genoeg als je een grote verzamelaar bent zoals ik. Flesjes geraken toch bijna nooit leeg ;). Ook als je niet heel vaak een bepaald kleurtje nagellak draag zijn de lakjes van Hema wel een goede oplossing.
Persoonlijk ben ik dol op dit soort blauw. Het is een hoog, donkerblauw kleurtje. Dit blauw is zeer moeilijk te vinden jammer genoeg.

IMG_7442IMG_7426

Wat ik wel erg vervelend vind is het verwijderen van deze nagellak op m’n nagels. Ondanks dat ik alleen maar weg wreef van mijn nagelriemen zat het blauw overal. Bah, en het is zo lastig om je nagelriemen nadien nog proper te krijgen. Dat is dus een reden dat ik’m niet zo vaak zal dragen, enkel voor speciale gelegenheden waarbij ik zulk blauwe nageltjes kan dragen.

De textuur zit goed, alleen moet je zeer voorzichtig zijn bij de tweede laag zodat je geen kleurverschil creëert. De droogtijd is matig, eventjes geduld dus maar met een goede topcoat zoals Sêche Vite is dat helemaal geen probleem, daarbij maakt de droogtijd van een nagellak eigenlijk niet zo veel uit.

Nagellakjes zoals deze zijn te koop bij Hema voor €2,25. Dit kleurtje zullen jullie niet meer kunnen vinden maar er zijn nu heel wat leuke zomerkleurtjes beschikbaar!

Geef een reactie

