Golden Rose Paris – N°92

Vorige zomer toen ik in Turkije was heb ik heel wat nagellakjes kunnen kopen voor 1 of 2 euro. Vandaag laat ik jullie terug eentje daarvan zien. IMG_7365Ik vind al de lakjes van Golden Rose Paris zo fantastisch, alleen al vanwege hun vorm, die is namelijk in de vorm van een Eiffeltoren. Zo leuk gevonden! De meeste lakjes hebben een geltextuur, ook het lakje van vandaag.
Het is een licht neon-roze kleur. Zonder witte basislaag zouden m’n nagels na 3 laagjes nog steeds niet volledig gedekt zijn. Daarom heb na m’n basecoat eerst een laagje aangebracht van OPI – ‘My Boyfriend Scales Walls’ uit The Amazing Spiderman collectie. Deze gebruik ik wel vaker onder neons.
Vervolgens heb ik twee dunne laagjes aangebracht van dit prachtig neon-roze. Het is me toch gelukt om de kleur zo goed mogelijk vast te leggen op foto. Ik toon jullie graag het resultaat:IMG_7351bewerktIMG_7353IMG_7364detail

Wauwie!!! Ik vind het kleurtje echt super en als je het zo in het flesje ziet zou je echt niet durven denken dat het zo een knaller is op je nagels.
Wat vinden jullie van neon nagellak? 

Geef een reactie

