Essence nail art twins reloaded – ‘Edward & Bella’

Hoi hoi

het is intussen al een tijdje geleden dat Essence het volledige assortiment heeft geupdate. Eén van de nieuwe artikelen zijn de nail art twins. ‘Die waren er toch al?’, zullen jullie misschien wel denken. Juist, maar nu zijn ze opnieuw uitgebracht, vandaar dat er ‘reloaded’ in de naam staat. In totaal heb ik 2 twins en vandaag laat ik jullie de eerste zien.  Twilight fans zijn gewaarschuwd! IMG_7311Waarom zeg ik Twilight fans? De lakjes die ik vandaag bespreek hebben de naam gekregen van de twee hoofdrollen uit de films: ‘Edward & Bella’, ik vind het zelf heel leuk dat ze die naampjes hebben gekregen. Stiekem ben ik toch wel een Twilight fan hoor ;).
Je kan de lakjes samen dragen of apart. Het eerste lakje dat bedoeld is al basiskleur is een lief, lichtblauw lakje. Een beetje aan de pastel kant met een paarse ondertoon. Ik vind het een zeer leuk kleurtje!
Het tweede lakje, de glitter topper, is bedoeld om boven het basiskleurtje te doen. De glittertopper is zilver-grijs van basis maar het is veel meer dan dat alleen… Er zitten donkerblauwe vierkantjes in, ronde zilveren glittertjes, kleine zilveren glittertjes en kleine holografische glittertjes. En mengeling van allerlei moois! Echt een streling voor het oog.

Hier onder volgen enkele foto’s, eerst zonder de glittertopper, daarna met de glittertopper op m’n ringvinger:IMG_7301IMG_7317IMG_7323IMG_7325detail

De Esence nail art twins reloaded zijn verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,59 per fles, ze zijn dus apart te koop maar niet tesamen. In totaal zijn er 3 verschillende twins.

Wat vinden jullie van deze combinatie?

Geef een reactie

